Morgon -.-

Hej !

Idag gick jag upp typ vid 06.40?
Är jättetrött idag x)) även så gick jag å la mig vid nio igår :S
Ahja jag har precis plattat håret så ska sminka mig nu sen äta :) gött att det blir lov idag. Vi går till klockan två idag sen har vi lov tills 16 april :-D När pappa kommer hem från jobbet ska jag å Jonte åka till mamma å Julia. Kul ! :) fast det var ju inte så längesen jag träffade dom x)) Vet faktist inte vad vi ska hitta på hos mamma något kul blir det nog i allafalll ;-)
Ahja måste göra mig i ordning nu !
Puss hej // Emma <3

Ps ser ni bilden där nere på mobilen ? Det är Hannas men jag bara älskar hennes skal ! Måste ha känner jag bara xD



Kommentarer
Anonym

har din syster julia blogg?

2012-04-05 @ 16:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0